Czerwcowa kampania w Yanosiku
Ogólnopolska kampania reklamowa sieci O.K. Serwis wystartowała 29 maja i potrwa jeszcze kilka dni. Szczegóły akcji przekazaliśmy Państwu za pomocą materiału video, który udostępniliśmy na Youtube.
Przez cały czerwiec ponad 1,5 miliona kierowców korzystających z nawigacji Yanosik mogło zobaczyć nasze logo i zaproszenie do najbliższego warsztatu.
Dla przypomnienia, kampania oparta była na POI (Point of interest) tzw. „punkty warte uwagi”. Aplikacja Yanosik informowała o punkcie POI (warsztacie O.K. Serwis) w momencie zbliżenia się do niego, wyświetlając graficzną informację reklamową oraz prezentując miniaturkę wraz z odległością do punktu (na 7 km przed serwisem, na 500 m przed serwisem i w miejscu docelowym). Na nawigacji kierowca widział następujące powiadomienia:
Celem kampanii było dalsze budowanie świadomości marki oraz przyciągnięcie nowych klientów do warsztatów O.K. Serwis (głównie tych, którzy potrzebują naprawić auto, będąc w trasie). Już w pierwszy weekend po uruchomieniu kampanii, do jednego z warsztatów O.K. Serwis zgłosił się klient, pokierowany przez nawigację. Aby poinformować kierowców o kampanii, zamieściliśmy artykuł na naszej stronie internetowej www.okserwis.pl oraz posty na Facebooku. Zapewniliśmy klientów, że nawet w przypadku awarii auta w trasie, mogą bez obaw przyjechać do każdego warsztatu O.K. Serwis i skorzystać z profesjonalnej naprawy w przystępnej cenie. ![]() Dziękujemy tym z Państwa, którzy wzięli aktywny udział w informowaniu o kampanii w swoich mediach społecznościowych. Dzięki Wam nasz przekaz trafił do ogromnej liczby kierowców. |
||||