Dobre praktyki - Wizytówka w Yanosiku sposobem na budowanie dobrego wizerunku firmy

W dobie technologii XXI wieku, gdy większość ludzi posiada komputer czy smartfon- Internet stał się jednym z najistotniejszych źródeł informacji. Ludzie szukają w sieci informacji o firmach, wymieniają poglądy, dodają opinie. To właśnie te ostanie decydują o tym, czy klient będzie zainteresowany skorzystaniem z naszych usług. Jednym z miejsc, gdzie kierowcy wpisują opinie na temat warsztatów jest aplikacja Yanosik. O tym, dlaczego warto założyć wizytówkę w Yanosiku i nią zarządzać opowiedział pan Tomasz Capek, współwłaściciel warsztatu O.K. Serwis Tomar z Warszawy.

 

Co skłoniło Państwa do założenia wizytówki w Yanosiku?

Potrzeba dostosowania się do obecnych realiów. Strony internetowe czy wizytówki to w tej chwili najlepsze rozwiązanie, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się założyć wizytówkę w Yanosiku, na portalu „Dobry Mechanik” oraz w wyszukiwarce Google. Dzięki wizytówkom promujemy warsztat i dbamy o dobry wizerunek naszej firmy.

Czy założenie wizytówki w Yanosiku było trudne lub czasochłonne?

Sama rejestracja trwała krócej niż minutę. Następnie trzeba poczekać na link aktywacyjny (ten niestety nie przychodzi od razu). Kiedy już go otrzymamy, można dopracować szczegóły tj. wstawić zdjęcia warsztatu, czy przygotować opis. Warto poświęcić na to czas, bo więcej kierowców dowie się w ten sposób o naszym warsztacie.

Co jeszcze Państwo zyskali dzięki wizytówce i możliwości zarządzania nią?

Nasz warsztat jest wyróżniony w aplikacji Yanosik. Codziennie setki kierowców widzą go na mapie, przejeżdżając ulicą Modlińską. Dodatkowo, dzięki dobrym opiniom jesteśmy oznakowani gwiazdką „Wybór użytkowników”, co zachęca innych klientów do skorzystania z naszych usług. Dzięki możliwości zarządzania swoją wizytówką możemy odpowiadać na opinie. W ten sposób podtrzymujemy kontakt z naszymi klientami i budujemy pozytywny wizerunek warsztatu.  

Jak zdobyć odznakę „Wybór użytkowników”?

Średnia ocen użytkowników aplikacji Yanosik musi przekraczać 4 gwiazdki. Wtedy też warsztat otrzymuje certyfikat.  

Czy zdarza się Państwu otrzymywać negatywne opinie na temat swoich usług?

Niestety tak. Mimo, że staramy się wykonywać naszą pracę na najwyższym poziomie, zdarzają się również słabe opinie. Niektóre bywają dla nas zaskoczeniem. Warto wtedy odpisać na taki komentarz i wyjaśnić sytuację.

Czy zachęcają Państwo swoich klientów do wystawiania opinii po zakończonej usłudze?

Do tej pory klienci sami decydowali o dodaniu opinii na temat naszych usług. Nie wywieraliśmy na nich wpływu, mając w ten sposób obiektywny wgląd do oceny jakości naszych usług. 13 opinii to nie jest duża liczba, dlatego zastanowimy się nad tym, żeby zachęcić naszych stałych klientów do wystawienia oceny.

Czy polecają Państwo innym O.K. Serwisom założenie wizytówki w Yanosiku?

Tak polecamy! Szczególnie teraz, gdy wystartowaliśmy z kolejną kampanią reklamową w tej aplikacji. To szansa na pozyskanie nowych klientów, którzy do tej pory nie słyszeli o naszym warsztacie, a często obok niego przejeżdżają.

 

 

Zastanawiasz się nad założeniem wizytówki w Yanosiku? Zrób to już teraz! To nic nie kosztuje, a możesz wiele zyskać.

Aby założyć wizytówkę

 

Jeśli w Yanosiku znajdują się negatywne opinie na temat Twojego warsztatu, nie zostawiaj tego bez odpowiedzi. Zarejestruj się i zacznij zarządzać swoją wizytówką!

Tu przeczytasz o tym, jak odpowiadać na złe opinie

 

 

 

Jeśli w Twoim warsztacie stosujesz dobre praktyki, którymi warto podzielić się z innymi - napisz do nas na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub skontaktuj się z Regionalnym Opiekunem Sieci Warsztatów.