Ruszyła ogólnopolska kampania sieci O.K. Serwis

Sieć warsztatów samochodowych O.K. Serwis rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii ogólnopolskiej skierowaną do klientów końcowych, czyli kierowców samochodów. Działania będą prowadzone przez cały listopad.
Jest to kampania wizerunkowa będąca częścią wieloetapowej strategii działań podkreślającej najważniejsze wartości dla marki – profesjonalizm, wysoką jakość obsługi oraz zadowolenie klienta. Media, w których zostały zaplanowane działania reklamowe to przede wszystkim telewizja (stacja główna TVN oraz kanały tematyczne, z największym udziałem TVN Turbo oraz Canal+ Sport). W telewizji skupiamy się na promocji marki dzięki 8 sekundowym billboardom sponsorskim. Równolegle będzie prowadzona kampania banerowa w Internecie, poprzez którą dodatkow zachęcamy do zrobienia przeglądów auta przed sezonem zimowym w warsztatach O.K. Serwis. W końcowym etapie kampanii pojawią się również reklamy banerowe w popularnej aplikacji dla kierowców, Yanosik.
Partnerami jesiennej kampanii O.K. Serwis zostali: Castrol, Mann Filter, Osram, Sachs oraz SKF.