Ruszyła ogólnopolska kampania sieci O.K. Serwis

Sieć warsztatów samochodowych O.K. Serwis rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii ogólnopolskiej skierowaną do klientów końcowych, czyli kierowców samochodów. Działania będą prowadzone przez cały listopad.  





Jest to kampania wizerunkowa będąca częścią wieloetapowej strategii działań podkreślającej najważniejsze wartości dla marki – profesjonalizm, wysoka jakość obsługi oraz zadowolenie klienta. Media, w których prowadzone są działania reklamowe to przede wszystkim telewizja (stacja główna TVN oraz kanały tematyczne, z największym udziałem TVN Turbo oraz Canal+ Sport). W telewizji skupiliśmy się na promocji marki dzięki 8 sekundowym billboardom sponsorskim. Równolegle prowadzimy kampanię banerową w Internecie, która dodatkowo zachęca do zrobienia przeglądów auta przed sezonem zimowym w warsztatach O.K. Serwis.


Partnerami jesiennej kampanii O.K. Serwis zostali: Castrol, Mann Filter, Osram, Sachs oraz SKF.